objednávek denně
Produktů
roků na trhu
informační systém
V roce 2010 jsme stáli před úkolem vytvořit eshop s tisíci položek z nabídky dodavatel našeho nového zákazníka. Výběr platformy padl na Magento, špičku v open-source eshopových řešení. Sázka na robustní a zároveň rozšiřitelný systém s kvalitním, testovaným kódem brzy zúročila náročnější programátorský vstup.
Rostoucí počet objednávek vyvolal potřebu napojení na dopravní společnosti , tisk štítků a svozových seznamů. Zvyšující se konkurence nás vedla nastavení automatické optimalizace cen na základě informací dodavatel a trhu.
Magento zvládlo každoroční nárůst počtu spokojených zákazníků. Přesun serverů do cloudu pak smazal omezení fyzického zařízení a zvýšil jistotu transakcí a dlouhodobou udržitelnost a stabilitu systému.
Rozšíření mobilních zařízení jsme reflektovali úpravou šablony do responzivního designu a tím získali další skupinu uživatel a zamezili odchodu stávajících.
Nadstavba pro rychlou správu objednávek napojená na telefonní ústřednu pomohla oddělení zákaznické podpory vždy mít dobrý přehled a poskytnout odpověď na dotazy týkající se zboží, platby nebo zásilky.
Díky propojení na systémy dodavatelů, dopravců a přehlednému administračnímu rozhraní stačí k vyřízení objednávek minimální lidské úsilí. Operátoři tak mají více času řešit specifické požadavky zákazníků.
Rychlý, přehledný eshop zjednodušuje proces objednávky zákazníkům.