objednávek denně
Produktů
roků na trhu
informační systém
Cílem nového eshopu byla oboustranná automatizace přenosu dat mezi informačním systémem a eshopem, vylepšení navigace a struktury dat, aktualizace eshopu Magento na Magento 2 a moderní design dle nejnovějších UI/UX trendů.
Přestavba eshopu začala od vnitřního informačního systému. Rychlé zpracování objednávek z eshopu poskytlo základ pro zlepšování služeb ve "virtuální" prodejně. Sortiment dostal řád, aby zákazník snadno našel zboží a získal k němu všechny potřebné informace. Spojení skladů zaručilo řádné a včasné doručení zásilek.
Nový, barevný a vzdušný vzhled eshopu odpovídá firemnímu designu a poskytuje důvěrýhodné prostředí k prodeji známých a ověřených značek zboží pro kojence, batolata i větší děti. Responzivní design otevřel cestu rostoucí základně mobiliních uživatel.
Spojení vnějšího světa s vnitřním systémem ušetřilo čas obchodníkovi a zvýšilo spolehlivost prodejního procesu.
Přehlednost a rychlost obchodu usnadnila nákup nastávajícím maminkám a tatínkům.